>BAIK-BAIK SAYANG – WALI BAND

>

BAIK-BAIK SAYANG – WALI BAND



Salam guys,

Saya tak pasti apa dah jadi dengan jiwa ganas saya yang selama ni mendiami diri saya.  Dah lama rasanya tak layan lagu yang agak keras.  Sejak dua menjak ni asyik layan lagu yang bergenre ‘Romeo Juliet’ je.  Yelah sampai bila nak botak kepala dan pakai Dr Marten bersama Ben Sharman kan.  Bila dah masuk zaman baju-baju hawai so terima jelah…

So malam ni saya nak bawak korang bersama-sama layan mood jiwang.  Biasanya kalau lagu-lagu jiwang yang sentap saya akan layan lagu Band Indonesia.  Dengar cerita Ahmad Dhani nak jadi Pengetua AF9.  Jadi ke?  Oklah jom layan lagu ni ,,,


WALI BAND – BAIK2 SAYANG [DOWNLOAD HERE]
Lirik :
Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
‘kan menghapus dukamu sayang

Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku
Komen Bean Moreno :
* Kenapa saya rasa lagu jiwang indon lagi sentap dan layan, ini sebab lirik dan muzik diorang memang best.  Tenang je…
* Sekali-sekala layan jiwang jiwa akan rasa terawang-awangan.
* Wali Band merupakan salah satu band yang unik sebab lagu jiwang pun best lagu keagamaanpun diorang boleh bawak dengan baik.
p/s :
* Adakah ini satu petanda…?

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Download Mp3, Download Wali Band - Baik Baik Sayang, Lirik Lagu, Wali Band, Wali Band - Baik2 Sayang. Bookmark the permalink.

8 Responses to >BAIK-BAIK SAYANG – WALI BAND

  1. hans says:

    >hahahahahateman layan lah kejap lagu nihheheehejiwang kejap memalam

  2. Salmia says:

    >suka gak lagu nihayat dia menusuk kalbu gitudengan iramanya yg syahdu je kan.. hehehe.. ::)

  3. >liriknya memang feeling laaa…. sesuai untuk nak melayan perasaan….hohoho

  4. BeaN MorENo says:

    >Hans – ang memang jiwang kan bro

  5. BeaN MorENo says:

    >salmia – tulah memamn menosok kalboooo

  6. BeaN MorENo says:

    >hazman – jom karok ar bro…

  7. Puan Capa says:

    >nape perlu orang indon?

  8. BeaN MorENo says:

    >puan – sebab minat

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s