>BLOG REVIEW | THE KAK INA KL

>

BLOG REVIEW | THE KAK INA KL

Salam guys,

Kali ni saya nak review satu blog yang korang anggap dia otai dalam blogging ni.Ya dulu dia sama-sama up dengan saya tapi sekarang dia lebih hebat.Kalau korang rajin pi event Nuffnang memang akan jumpa dia dengan manager dia.Wah siap ada manager lagi tau.Siapa tak kenal Kak Ina KL chef blogger kita kan.

Interface :



Komen Bean Moreno :


* Macam yang kita tau blog kak ina ni satu je kelebihan dia dia tulis apa yang dia buat termasuk tips blogging.So apa info yang ada dalam blog ni jujur bukan Ctrl C + Ctrl V.


* Widget kat blog kena tersusun so nampak kemas sebab susunan widget pun menampakkan kesungguhan kita blogging.


* Kita kena anggap blogging itu sama macam masuk Akademi Fantasia.Gunakan ruang dengan baik sebab ruang tu akan menarik minat readers.


* Tab Link kat atas tak nampak so readers tak perasan.


So macam biasa lah saya mintak maaf kalau review saya ni tak kena dengan citarasa owner blog.Just pandangan dan pendapat seorang blogger cap kentang putar. 


Blog Name : TERTUNAILAH HASRAT DI HATI
URL : HTTP://KAKINAKL.COM
Blogger : Kak Ina KL



p/s :


* kak bila nak masak untuk saya lagi?

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Blog Review, Kak Ina Kl. Bookmark the permalink.

12 Responses to >BLOG REVIEW | THE KAK INA KL

  1. Eyriqazz says:

    >dussh,langkah kaki kiriku dulu..eden pun tak sempat merasa makan di umah kak ina lagi..P/s :kak ina dan bean moreno salah seorang sifu saya juga…

  2. BeaN MorENo says:

    >Eyriqazz – hehe saya agak bertuah la kan..haha…thanks bang atas appreciation ini..hoho terkoyak spender den

  3. hanani says:

    >ini chef dah profesional. Tak yah ikut resepi dah. Masak main campak-campak je dah sedap..Entri Terkini: MPV Grafik Berkomputer di sekolah harian biasa..

  4. eykameow says:

    >huhhh , tibe2 teringat cookies kak inaaaaaa waa~

  5. BeaN MorENo says:

    >hanani – yes setuju!saya dah rasa dah…hoho

  6. BeaN MorENo says:

    >eyka – cookies je…hehe tapi cookies dia memang sedap

  7. BeaN MorENo says:

    >phreak-id ko terlambat bro…

  8. Puan Capa says:

    >blogger otai tu…

  9. fyna says:

    >huhuhuhu..x bley bla..siap ade pesanan penaja lg last2 tue…

  10. BeaN MorENo says:

    >Puan capa – saya banyak belajar realiti blogging dari blog dia

  11. BeaN MorENo says:

    >fyna – haha itu pasti..

Leave a Reply

