>BIG SPENDER AKAN TV MENANG LCD FULL HD

>BIG SPENDER AKAN TV MENANG LCD FULL HD

Salam guys,

First of all saya nak tanya korang.Apa impression korang terhadap tajuk di atas?Saya tau mesti ada di antara korang yang yang fikir saya ni jenis pervert.Actually bukan nak melucah beb ni saya sendiri pun boleh terpesong bila terbaca ayat tu kat Giant.Korang usha gambar di bawah …

Masa mula-mula saya nampak banner tu saya terus blur dan terfikir ada jugak contest mengarut macam ni.Memang tak terfikir yang ‘Big Spender’ ialah pembeli amount terbanyak.Ces iklan macam ni boleh mendatangkan keraguan bagi orang suci macam saya.haha…Kalau tak silap banyak lagi iklan-iklan yang boleh menimbulkan syak wasangka bila kita baca.Serius bila saya ternampak je iklan ni saya tergelak secara tiba-tiba.Siot tol…
p/s :
* Korang pulak ada tak ternampak iklan-iklan yang boleh mendatangkan double meaning pada first impression?

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Big Spender, Giant, Iklan, Personal. Bookmark the permalink.

13 Responses to >BIG SPENDER AKAN TV MENANG LCD FULL HD

  1. >hahahaha … asalkan manusia, memang tak terlepas dengan benda pelik2 … nak saja tngok! hahaha, yelah kan nak tahu kepastian … tpi kepastian lain tuh … :Phttp://keyrillaugustine.blogspot.com/

  2. zool says:

    >kalau dah pikir spender lain nak buat camne kan..

  3. Myvitrd says:

    >aku pon mula pandang serong tadi.. heheehe.. nasib abik aku baca entri ni sampai abis.. hehehe

  4. The Sharkox says:

    >aku dok heran la apa natang spender full hd…spender ni rupanya..hahahaha

  5. radin fadli says:

    >haahaha nice one, big spender, dua meaning lol

  6. J.M.R says:

    >seb baik x big boxer..

  7. BeaN MorENo says:

    >Keyril – haah tulah very confusing

  8. BeaN MorENo says:

    >MyviTRD – jangan takut aku tidak selucah yang disangkakan

  9. BeaN MorENo says:

    >Sharkox – haha kita sama..bila boleh belajar katun ni

  10. BeaN MorENo says:

    >JMR – Big boxer ada kat gelanggang je

  11. Puan Capa says:

    >big spender.mula2 dgr ct nyanyi lagu ni..aih…macam agak lucah je..spender.rupa2nya..spender tu maksud lain..almaklom..time tu budak2.hehe

Leave a Reply

