>RAJA LAWAK 5 MINGGU KEDUA R2 TERBAEK – LAWAK ORANG GILA

>

RAJA LAWAK 5 MINGGU KEDUA R2 TERBAEK – LAWAK ORANG GILA

Selamat malam guys,

Hari ni agak slow sikit update sebab saya memang busy.Badan still letih sebab Om Nom Nom yang kalah hari tu.Ces!Actually esok saya ada test MySQL tapi disebabkan saya tak boleh nak study kalau tekanan datang teman so saya tetiba terfikir nak layan Youtube.Ok hari ni saya nak share satu video Raja Lawak 5 Minggu kedua.Bagi saya group ni paling best masa minggu ke-2 …


Amacam best tak?Nazmie bagi saya minggu kedua ni dia agak kureng walaupun perkataan ‘Dasyat!’ tu boleh backup dia.Komen Bean Moreno :

* Actually lawak gila ni dah lama tapi apa yang membuatkan diorang ni lawak ialah jalan penceritaan kumpulan R2 ni memang best.

* Minggu ni nampak diorang pandai atur lawak-lawak diorang so boleh lah dikatakan better dari last week.

* Dalam persembahan diorang ni content memang ok tapi apa yang buatkan diorang best minggu ni ialah diorang pandai buat memek muka.

Bagi saya persembahan diorang memang menarik dan boleh saya katakan Kumpulan R2 adalah antara yang terbaek dalam Raja Lawak 5 selain dari Nazmie.

p/s :

* Kalau Nazmie berjaya buat satu fenomena Aku Lupa diorang ni akan buat fenomena kau gila!

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in R2 Raja Lawak 5, Raja Lawak 5, Video, Youtube. Bookmark the permalink.

12 Responses to >RAJA LAWAK 5 MINGGU KEDUA R2 TERBAEK – LAWAK ORANG GILA

  1. Liza says:

    >miss lah last week, ada kenduri

  2. amry says:

    >aku jarang dapat tgk raja lawak ni.maklumah keje tak tentu. nak tengok yang ulangan malas pulak nak set time aku…hehe

  3. Ichigo Miro says:

    >betol2..nak nak plak part nyamuk dan kelambu tu..hampir putus urat kentut aku gelak..hah ha

  4. Boloque says:

    >memang best r2..Balas aku mnat gak..sempoi ja english diaorang..keh3PANAS:Rupa Bentuk Website Sosial dRbook Bocor | Serupa Tapi Tak Sama

  5. apyzs says:

    >peserta raja lawak 5 kurang kelakar,baik pengacaranya,Zizan&Johan lagi kelakar…aku suka tol tengok diorang ni…

  6. Puan Capa says:

    >ok la..lawak2…hihi

  7. BeaN MorENo says:

    >Liza – tak pe youtube kan ada

  8. BeaN MorENo says:

    >amry – hoho itu masalah siapa bro>haha

  9. BeaN MorENo says:

    >ichigo – haha memang itu point paling best

  10. BeaN MorENo says:

    >boloque – haah balaspun tak kurang hebat

  11. BeaN MorENo says:

    >apyzs – habis peserta AF best ke?aku lagi suka pengacara dia Aznil…hoho

  12. BeaN MorENo says:

    >puan – puan mest sokong nazmie kan…aku lupa..

Leave a Reply

