>DIAM BUKAN BERMAKNA SALAH

>

DIAM BUKAN BERMAKNA SALAH

Salam guys,

Entri lagi…Hari ni saya agak aggresif sikit sebab tetiba ide amncurah-curah tapi sorry hari ni nak share pasal personal je.Walaupun saya bukan artis atau blogger yang femes tapi tak salah kalau nak share pasal personal kan…Semalam saya godeh-godeh hanphone yang aiensepet bagi tetiba ada jumpa benda yang saya memang suka buat.Maka dialog ini terkeluar …

Aiensepet : Abang…
BM : hm….
Aiensepet : Abang…
BM : hm…
Aiensepet : Abang buat apa tu…Msg sapa tu?

Korang rasa saya tengah buat apa?


Alamak nampak lubang-lubang kat muka.Ces camera ni menjatuhkan air muka saya selaku lelaki maskulin metroseksual…Saya merupakan seorang yang memang tak tau duduk diam.Even tengah duduk pun saya mesti nak bergerak buat something (jangan terlalu biru ye).Kalau orang berfikiran jahat mesti dah ingat saya tengah bermain mesej.Tapi apa kata saya tunjuk apa yang saya tengah buat…



Haha ni game faveret saya beb!Thanks to aiensepet sebab hadiahkan saya phone Nokia yang ada game ni.Kalau diberi FIFA2011 dengan SUDOKU memang saya campak je game FIFA.Orang cakap main SUDOKU susah.Ye ke?Bagi saya tengok mood,,,



Permulaan satu episod…



Tada…Dah siap dah satu set SUDOKU…Korang rasa berapa lama saya habiskan satu set ni?



4 minit 36 saat itupun bagi saya lama sebab masa main ni saya dikacau oleh aiensepet yang dah keluarkan ayat sedih sebab saya mengabaikan dia kerana bermain SUDOKU


Jadi diam bukan bermakna saya melakukan perkara yang salah.Saya diam sebab saya mengasah minda.

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Bean Moreno, Macam Mana Nak Main Sudoku, Main Sudoku, Personal, SUDOKU, Suterablogger. Bookmark the permalink.

15 Responses to >DIAM BUKAN BERMAKNA SALAH

  1. sw33tdarling says:

    >suka gak main sudoku… mmg betul kena tgk mood.. kalau tgh jiwakacau, puzzle senang pun jadi susah Jom Join GA PILIH THEME BLOG

  2. BeaN MorENo says:

    >fateha – hehe apa yang sweet… mukanya kah…handphone nya kah?

  3. BeaN MorENo says:

    >emy – jom lawan!

  4. >anak-anak pun suka main soduko ni..la tak ada lagi ker?sabar ajerlah

  5. BeaN MorENo says:

    >Kak Ina – Malam ni saya buat…alo2 sorry kak…banyak pk sampai lupa

  6. iniialahaku says:

    >hurm…siyes ckap xpndai main..

  7. BeaN MorENo says:

    >iniialahaku – nanti aku share macam mana nak main benda ni

  8. areripe says:

    >jangan hang main tengah drive sudah, sekali kereta hang diasah satgi.http://radio-rare.blogspot.com/2011/01/cara-terbaru-hasilkan-air-sihat.html

  9. BeaN MorENo says:

    >areripe – haha aku main time tak drive…gile kentang nak main time drive

  10. Puan Capa says:

    >ala2…sweet je cara komunikasi tu

  11. BeaN MorENo says:

    >Puan Capa – perli ke apa?haha

  12. ms ayu says:

    >yeah…sudoku permainan pling best yg menguji minda..mrfiance kalau bg die main sudoku katanya sakit pale..tp bg sy sudoku sgt menenangkan..hehe

  13. BeaN MorENo says:

    >ms ayu – tgk orang jugak…tapi saya suka sudoku

  14. amry says:

    >hahaha…jalan cerita yang menarik..kekekeke..aku kalau main sudoku, main easy jer…hehe…

Leave a Reply

