>JOM JADI KAKI KOMPLEN

>

JOM JADI KAKI KOMPLEN


Salam guys,

Sebenarnya saya malas nak up entri petang-petang macam ni tapi sebab tengah jiwa kacau sikit so better saya buat entri dari hisap kokain kan.hak3…Korang tau komplen tak?Tak susah komplen korang kondem je apa yang orang lain buat pun tiu dah kira komplen.Dalam blogging ni banyak kaki komplen sekarang ni.Bagi saya kalau kompen lepas tu reveal identity itu hebat tapi kalau kompen dengan ‘annon’ itu no balls.

Saya bukan nak cite pasal kaki komplen yang jahat.Korang pernah tau tak apa itu Kaki Komplen?Pernah tak tau kewujudan dia.Mungkin ramai yang tau dan mungkin juga ramai yang tak tau sebab itu diorang hantar mail kat saya.So hari ni saya nak share satu Blog Directory  yang dipanggil Kaki Komplen.Kat sini korang boleh store entri korang lepas korang dah publish.Apa yang bestnya ia auto maksudnya lepas korang publish entry je ia akan terus masuk dalam direktori mengikut feed blog.Kiranya tak perlu ‘ping’lah.


Semua blog dalam Kaki Komplen ni disimpan mengikut kategori iaitu Agama, Penaja, Komputer, Blog Lelaki, Blog Wanita, Linux dan Ubuntu.Tak perlulah saya terangkan satu-satu kategori tu korang pi usha sendiri lagi bagus.

Bagi saya Kaki Komplen ni ada membantu jugak dalam me’maintain’kan traffik blog ni.Memang bagi kesan jugaklah dan ramai blogger-blogger gempak store entry dalam Kaki Komplen tapi tak payahlah saya sebut.Korang dah register nanti korang tau lah.

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Blog Directory, Blogging, Kaki Komplen, Simpan Blog, Traffic. Bookmark the permalink.

20 Responses to >JOM JADI KAKI KOMPLEN

  1. The Sharkox says:

    >oh…tak pernah tahu pun..thanks bro..

  2. BeaN MorENo says:

    >The Sharkox – no problem sharing ilmu itu bagus!

  3. maverick says:

    >alamak…dah ade blog direktori mcm ni…baru rancang nak buat…thanks for d info brah!

  4. BeaN MorENo says:

    >maverick – actually dah lama…tapi ramai tak tau

  5. Nescafe ais says:

    >Info yang menarik bro. Boleh up trafik kat situ. Thanks.

  6. RedBoys says:

    >rasanya aku dh pernah ke situ. ye2. dh pernah dh ke situ. tp tu dulu. skrg dh berbeza dh kaki komplen tu. nice2. nanti nak usha lg. thanks

  7. g0m0k9enDek says:

    >cam best jer.. nak terjah!

  8. >mcm syok nih…I never knew about this…thks for sharing…

  9. Wan Gerrard says:

    >thanks bro..nak try jap~

  10. mie says:

    >gue baru tau!!!thankz for sharing..

  11. emymilia says:

    >wahh…baru tau ada ni…thanks for sharing !

  12. cik helena says:

    >sharing is daring u…time kasih!haha

  13. BeaN MorENo says:

    >Nescafe Ais – fulamak lama tak nampak bro necafe ais…mana hilang…

  14. BeaN MorENo says:

    >Redboys – hehe…serius aku dapat byk traffik dari sini..

  15. BeaN MorENo says:

    >GP – hehe try jgn tak try

  16. BeaN MorENo says:

    >RockPrincess – hehe benda dah lama dah..korang je tak perasan

  17. BeaN MorENo says:

    >Wan Gerrard – pi cuba best!

  18. BeaN MorENo says:

    >mie – hehe pi cuba

  19. BeaN MorENo says:

    >emymilia – hehe gi cuba

  20. BeaN MorENo says:

    >cikhel – siapa yang daring?

Leave a Reply

