>SIAPA YANG SALAH…SAYA ATAU DIA?

>

SIAPA YANG SALAH…SAYA ATAU DIA?

Salam guys,dah lunch?saya just tapau je malas nak keluar.Mesti korang terfikir apa pulak yang saya nak tulis dalam entri kali ni.Tajuk takdelah gempak sangat.Actually benda ni berlaku semalam tapi saya tak dapat nak update sebab terlalu sibuk.Oklah tanpa buang masa saya nak share apa yang jadi semalam.Tapi saya share dalam bentuk toons ye.

Office Mate

oFFICE mATE

OFFICE MATE

OFFICE MATES

Bagi saya dalam senario ni saya salah dan diapun salah.Salah saya ialah bercakap bahasa pasar dengan dia.Mungkin dia tak faham apa itu laci dan sepatutnya saya kena cakap drawer.Kesalahan dia ialah dia tak mahu belajar bahasa Kebangsaan dengan betul..Ke dia salah dengar kalau dia salah dengar bermakna dia tak tumpukan perhatian pada apa yang salah katakan.hak3…
p/s :
* Apa pendapat korang,siapa yang salah…Saya Ataupun Singh ni?* Orang dah biasa bahasa rojak so lepas ni kena cam kan bahasa.hak3…

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Bahasa Jiwa Bangsa, Cartoon Bean Moreno, Kartun, Lawak, Office. Bookmark the permalink.

13 Responses to >SIAPA YANG SALAH…SAYA ATAU DIA?

  1. afiq aiman says:

    >betul tu…dua2 salah…

  2. BeaN MorENo says:

    >afiq aiman – haha

  3. penaberkala says:

    >dia salah sbb tak dengar,hahahabahasa melayu bahasa ibundatp, betul gak kan, laci dan laici tak jauh bezanya

  4. sWeEtDaRLinG says:

    >argue dengan bos ker? kalau argue dengan bos, jawapannya, bos is always right

  5. BeaN MorENo says:

    >penaberkala – haha…tapi sebenarnya dia tak tau laci tu apa?

  6. BeaN MorENo says:

    >amy – bukan lah dia arahakan aku tapi dia tak tau laci tu apa…

  7. phreak id says:

    >Company ko ramai foreigner ke? macam company arm dolu-dolu..>>My Latest Entry<<Miming Lawak : Lagu "I Want To Be A Billionaire"

  8. Bb Hussain says:

    >oo kes miscommunication la ni ek..hehe

  9. - zuriey - says:

    >singh tue kena belajar bm lagi..bro pula kena speaking je dgn dia..hahaha

  10. BeaN MorENo says:

    >phreak id – tak lah…singh la bro…

  11. BeaN MorENo says:

    >BB Hussain – haha..haah salah kom

  12. BeaN MorENo says:

    >zuriey – nanti saya suruh dia belajar lagi

Leave a Reply

