>SELAMAT HARI LAHIR BEAN MORENO

>

Selamat malam semua.Amacam sihat?Saya sekarang kat Ipoh kat hotel Ipoh City.Ada mana2 blogger Ipoh yang nak melepak dengan saya? (perasan femes..hak3).‘Connection internet’ kat sini pun boleh tahan menguji kesabaran saya ni.kalau keadaan ni berlarutan saya akan jadi separa gila.Rasanya lebih bagus lepak kat hotel yang nampak macam setinggan kat Gerik dari lepak kat sini.
Hari ni adalah harijadi Bean Moreno yang ke 17 (perasan sweet 17 sekejap).Takde lah hari ni saya dah 28 lapan tahun so bermakna saya dah 28 tahun hidup.Ni adalah harijadi saya yang memang tak best sebab saya berjauhan dari orang2 yang penting dalam hidup saya.Kalau tak mesti mama dah belanja saya makan Pizzahut (kenapa ko tak pilih entri aku hah!hak3).Terasa birthday kali ni macam kosong sebab saya masih lagi di hotel dan menaip entri ni.Mungkin sat lagi ada ‘abang’ yang akan ambil saya dan bawak saya jalan2 tangkap gambar guna ‘Nikun DSLR’ saya ni
Walaupun takde tiupan lilin dan ucapan harijadi dari mulut ke mulut ada something yang buat saya sedikit gembira dan boleh mengesat airmata dengan ‘blanket’ hotel ni (alamak apahal gua meraih simpati ni).Petang tadi aiensepet sms saya n bagitau bertalu2 ucapan harijadi yang saya dapat kat facebook.Sampai2 je kat hotel & on laptop terus saya buka Facebook (sebelum2 ni terus buka suterablogger nak tgk komen.huhu).Sayapun terkejut tengok komen2 kat facebook.Semua ada.Family,aiensepet,kawan lelaki,kawan perempuan,tunang orang dan juga bini orang.hoho…
Jadi terima kasih kepada semua yang ingat harijadi Bean Moreno dan korang telah membuatkan hari saya –‘translate you make my day’.Oklah perut dah mula menunjukkan tanda2 ‘clubbing’.DJ Tiestopun rasanya dah bersedia kat dalam perut so saya rasa baik daya keluar pergi makan sebelum kebulur.
p/s :
*1* Kadang2 bila kita jauh dari orang2 penting baru kita akan terasa bila dia takde depan mata.
*2* Thanks kat semua yang wish besday saya ye.

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Bean Moreno, Happy Birthday, Suterablogger. Bookmark the permalink.

26 Responses to >SELAMAT HARI LAHIR BEAN MORENO

  1. >happy birthday encik bean!semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki !

  2. Yatre Hayati says:

    >heppi burfday bean!!!! stay hensem and cool. erk !(taip dalam keadaan tak berapa sedar..hahah :P)

  3. CikLilyPutih says:

    >la b'day ko ke bean, sorry lambat wish hepi burfday tau!

  4. Kancilbiru says:

    >wah besday ko yer bean…selamat hari jadi…:)

  5. eykameow :) says:

    >betul tu..bile berjauhan baru rasa macam mana situasi takde org2 tersebut..btw selamat hari lahir cik bean..dah 28 tahun rupenyer..ingat 25..😛

  6. SYAMIMI says:

    >happy befday en ben moreno! sama befday ngn lecturer sy..ngee=)

  7. Bb Hussain says:

    >Happy Birthday Bean😉

  8. Sky0ne says:

    >laa 28 rupenye…matri2 aku ingat kko dah 35…ahahaha…selamat hari tua beb!

  9. merduwaty says:

    >selamat hari lahir..semoga pjg umo dimurahkan rezeki..amin..=)

  10. Eyriqazz says:

    >happy birthday bro…bukan 40 ke bro?

  11. Sendra says:

    >bean,kau baru 28 rupanya,aku ingat dah 35 tahun..hak3.bean,kau dah angkat dslr ke??nikon apa weyh?

  12. helena's says:

    >betul lah tu bila da tak debaru ingat hehheselamat menambah satu angka pada umur anda!subway!yeayyyyy

  13. BeaN MorENo says:

    >yatre – andalah blogger pertama yang cakap saya ni hensem…hohoh

  14. BeaN MorENo says:

    >cik lily- kasi la aku adiah dslr

  15. BeaN MorENo says:

    >niza – thank you nak adiah..

  16. BeaN MorENo says:

    >eyka – actually 23 tapi saje je ngaku tua

  17. BeaN MorENo says:

    >syamimi – tq mesti dia kacak seperti saya

  18. BeaN MorENo says:

    >bb hussein – thanks a lot

  19. BeaN MorENo says:

    >skyone – ces! aku awet muda tau!!!

  20. BeaN MorENo says:

    >merduaty – thanks nak adiah bole?

  21. BeaN MorENo says:

    >eyriqazz – kalau saya 40 abang dah 55…boleh kuar duit kwsp dah tu…hak3

  22. BeaN MorENo says:

    >FTN thanks a lot bro

  23. BeaN MorENo says:

    >sendra – belom lagi lah…

  24. BeaN MorENo says:

    >cikhel – next month ye

Leave a Reply

