>BEAN MORENO BELAJaR SIKIT PASAL BLACKBERRY 9700 MALAM NI

>


Selamat malam,dah dinner?Saya dan aiensepet dah dinner kat Damansara Perdana.Tadi pagi saya ada dengar pasal Steven Gerrad dah nak bertukar kelab.Mungkin dia akan ke Man City.Aduh memang mengecewakan sebab Gerrard adalah satu lambang dan nama yang besar di Anfield.Gerrard memang membesar dengan cara Anfield dan kalau Gerrard keluar memang Liverpool akan jadi pasukan paling dungu di BPL.Yang penting itu keputusan dia dan dia berhak nak pergi mana yang dia suka (wah ayat cam kecewa gila Bean).Sama macam Gerrard mungkin Bean Moreno akan berpindah ke kelab yang memberikan cotract tinggi.Esok Bean Moreno akan pergi ke kelab barunya untuk sesi skodeng (bak kata Aus).Harap2 dapat invironment yang best di kelab baru.


Malam ni saya belajar satu benda baru.Macam yang saya cakap dalam entri lepas manusia sentiasa dan perlu belajar benda baru dan orang yang tidak mahu belajar benda baru sama seperti lembu hanya tau buat benda yang sama je.Malam ni saya tolong aiensepet godeh2 Blackberry Bold 9700.Rupa2nya semalam kitorang online guna data plan (pergh habislah bil maxis naik).So tadi saya godeh2 untuk online guna wifi rumah saya.Rugilah bayar P1 Wimax kalau tak guna byk komputer kan.hak3…

Meh saya share camne nak configure WiFi tanpa data plan kalau korang pengguna Blackberry Bold 9700

1) Connect ke WiFi yang korang nak connect (kalau ada WEP/WPA masukkan)

2) Tukar default browser


– Cari dan klik Browser icon -> tekan menu ->Option -> General Properties
– Dan set macam ni :


(tolong ikut setting macam kat atas.kalau tak ikut jangan marah kalau tak jadi)

– Dah ikut setting atas tekan Menu -> Save Option

3) Browse terus Internet

– Masa korang browse sila tengok samada ada tak simbol 3G kalau ada maknanya setting tu tak jadi sebab sepatutnya kalau online pkai WiFi cuma simbol WiFi je yang nyala.

p/s :
– Credit to ehow.com sebab saya belajar sikit dari situ

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Article, Bean Moreno, Blackberry Bold 9700, Bloggers, Blogging, Gadget. Bookmark the permalink.

24 Responses to >BEAN MORENO BELAJaR SIKIT PASAL BLACKBERRY 9700 MALAM NI

  1. zida says:

    >pehh dah beli dahh. jeles gila

  2. BeaN MorENo says:

    >haha…kita kumpul duit nuffnang pastuh beli…nak?

  3. Hizami Rahim says:

    >wah.wow.speechless.;)

  4. Sky0ne says:

    >slamat datang ke dunia blackberry…heheh😀

  5. >ye taw , dah ade blackberry skrg , smpi bini kau xleh tido mlm tu , hahahak .ape mksd kau rumah baru ??

  6. BeaN MorENo says:

    >hizami – apa yang speechless…hak3

  7. BeaN MorENo says:

    >skyOne – best ke?tgk sama je

  8. Sky0ne says:

    >pada aku best…hihih…

  9. miss hav0c says:

    >aku nak sebutir!!

  10. encik tikus says:

    >Yeke Gerrard nak pindah ? Kau mamai kott cube tengok balik.Mane ade meyh.

  11. kak ina kl says:

    >wah dah ada bb..jelousnya

  12. >mum saya dah ada ini!!!saya menghitung hari!!!eh, silap!!!menghitung duit sebenarnya!!!bahahahaha

  13. Nur -al- Ain says:

    >complicated nye bb, iphone gk best.. ye.. idup iphone.. hehe ;))

  14. Aidi-Safuan says:

    >la, ko da beli ke bean? baru ingat nak kasik aku punya blackberry bold 9700 tuh. takperla kalau camtuh. :Pp/s: bean, ajar aku tukar tarikh ngan masa plz!

  15. BeaN MorENo says:

    >skyOne – hak3…best eyh kita tgk

  16. BeaN MorENo says:

    >miss havoq – wah igt saya tokey BB ke?hak3

  17. BeaN MorENo says:

    >en tikus – aku dengar kat radio je…

  18. BeaN MorENo says:

    >kak ina – saya kan tali barut yang setia…ketua konco dah pakai saya mesti ikut…hak3 takde lah itu aien punyalah…

  19. BeaN MorENo says:

    >hakim – kumpul duit kita beli…mau?

  20. BeaN MorENo says:

    >Nur – al ain – haah agak complicated dari iphone

  21. BeaN MorENo says:

    >aidi – owh kalau macam tuh aku bagitau yang itu hp wife aku lah…cepat bagi2

  22. BeaN MorENo says:

    >aus – kelab baru lah bukan rumah…

  23. helena's says:

    >alah cikhel jek pakai tepon cap ayam..haha

  24. BeaN MorENo says:

    >CIKHEL – SAMALAH KITA

Leave a Reply

