>BEAN MORENO = DARKBATMAN – MUNGKIN TIDAK

>


Selamat petang,entri nasib2 ni saya sempat publish sebelum balik kerja.Setelah saya settlekan masalah laptop PUAN.Semakin dekat masa semakin penat dan banyak kerja macam dah faham2 je apa akan terjadi di akhir bulan.Saya tak sabar untuk merasa kebebasan dalam hidup.

Sebenarnya saya nak publish benda ni semalam tapi sebabkan sifat lupa tu tetap ada pada manusia walaupun banyak makan kismis doa (ni cerita betul tau).Semalam saya terbaca kat satu blog kalau tak silap blog Ellis yang dia selalu konfius antara saya dan Darkbatman.Hm,sama ke saya ngan Darkbatman.Apa yang rasa adakah Bean Moreno yang tampan ini sama dengan Darkbatman.Ok untuk mengesahkan lagi tanggapan si Ellis ni apa kata kita lihat berapa saat Gaban perlukan utnuk menukar baju kalis api :

Gambar saya rembat dari blog Darkbatman

Sekarang korang dah nampak tak perbezaan yang ketara antara Bean Moreno yang kacak versus Darkbatman yang handsome?Banyak seyh beza.Macam mana si Ellis boleh konpius antara saya dan Darkbatman.Ok meh saya cerita dan kasi tunjuk perbezaannya :

1) KETINGGIAN
Kalau dari segi ketinggian dalam gambar memang korang nampak Darkbatman lebih tinggi dari saya.Tapi hakikatnya saya lebih tinggi dari dia dan masa ambil pic ni dia pakai kasut tapak tebal dan berjengket lagi.Tak percaya tanya dia (hak3…saya tipu je)…Saya lagi rendah dari dia.Mamat ni tinggi dari saya tapi tak se“King Kong” Melz.
2) KEBESARAN SEROMBONG KAPAL
Ooops,kantoi.Ye betul kalau korang tengok betul2 serombong kapal saya lebih besar dan boleh mengeluarkan asap dengan banyak sebab tulah bila hisap rokok saya akan cepat habis.Tapi kalau nak ikut kan ada awek cakap hidung saya macam Fernando Torres.Betul ke?

3) KE“SASA”AN BADAN
Korang tengok betul2 antara saya dan Darkbatman siapa lagi sasa.Kalau dari mata kasar memang Darkbatman lebih sasa tapi cuba korang gunakan pancaindera ke-6 mesti korang akan nampak saya lebih sasa dari dia.Masa ambil gambar ni Darkbatman pakai sponge kat dalam baju.So jangan tertipu (saya tipu lagi…hak3).

4) MACHO
Yang ni saya berbukti.Memang tak dapat nak ditepis saya memanglah macho dan benda ni disokong dengan kenyataan Darkbatman.Ini memang macho betul bukan control macho macam kebanyakan pria2 kat luar sana eyh.Kalau korang tak percaya boleh baca entri Darkbatman yang ni.

Jadi selepas ni jangan tersalah lagi.Dengar cerita awek Darkbatman cun.Ha,kalau itu tersalah nampak takpe.Hak3…(just kidding bro).Gila ke apa?Memang kena lempang bertubi2 dengan aiensepet.Oklah masa untuk pulang.Lapar nak celebrate Birthday Aiensepet.Chiow…

p/s :
– Malam ni ada pengambaran video.Esok saya upload ok…
– Dah vote video slurpee saya ke blom?Vote sekarang kat sini.

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Article, Bloggers, Blogging, Darkbatman, Gathering, Gatsby, Gatsby Deodorant Street Fair. Bookmark the permalink.

29 Responses to >BEAN MORENO = DARKBATMAN – MUNGKIN TIDAK

  1. Melz says:

    >ada jer ko kan nak sumbat nama aku . cis

  2. >hee..same la..muke lebih kurang je..memang bebetol ellis igtkan batman tu bean..hehehe…skali bile bean lak lalu depan ellis..cam terkejut de muke same..haaa…cam hantu la plak….

  3. darkbatman says:

    >haha..bea2n. tergolek2 aku bace..aku pun pelik camne si ellis tu leh tersalah orang..cinfuse bean.. siap ckp cam hantu.ahahaha

  4. >haha 1st2 aku tgk ko pun mmg aku twu ko bean moreno..hahahaha batman tu x penah lg tgk depan2.. sekali pndang je.hik2

  5. sebelas says:

    >perh muka lebih kurang je nie :Dhttp://nomborsebelas.blogspot.com/

  6. miss hav0c says:

    >pewittt nak ngorattt

  7. >yg penting aku tau rupa ko

  8. Ery Farieha says:

    >kehkehkehellis2. nsb x konpius ery ngn spe2. hahaahha.haah awek die cun. =Psoalan utk batman; bila nak kawen? hahahaha

  9. Armyrule says:

    >ahahaha…lawak siot..klu tgkkan pic tu mmg korang berdua xsama…klu real punya xtau la kan

  10. black_mel says:

    >haha…kelakar…tp darkbatman mmg peramah…rajin lak tu buat contest…

  11. BeaN MorENo says:

    >melz – hak2 aku akan sumbat nama ko sebanyak mungkin…nanti ko cakap aku lupa kawan pulak…

  12. BeaN MorENo says:

    >ellis – hak2…hantu…ces saya belom mati

  13. BeaN MorENo says:

    >darkbatman – ntah akupun tak tau la apa persamaan kita,aku rasa kalau ada pun cuma satu je

  14. BeaN MorENo says:

    >eyka – ko ada niat nak ngorat aku ke ika…hahaha

  15. BeaN MorENo says:

    >sebelas – uiks lagi sorang…hak3

  16. BeaN MorENo says:

    >miss havoc – boleh2…

  17. BeaN MorENo says:

    >jard – memanglah ko kan scandal aku…oooops…

  18. BeaN MorENo says:

    >ery – disebabkan ditanya di rumah saya maka saya akan jawabkan Darkbatman akan berkahwin pada bulan 6

  19. BeaN MorENo says:

    >armyrule – memang tak samalah…hak3…aku lagi macho….

  20. BeaN MorENo says:

    >black_mel – darkbatman masyuk boleh la..

  21. helena's says:

    >yang pentin tak sama langsung ngan torres saya okeh!no no no!hahahaah

  22. BeaN MorENo says:

    >cikhel – bukan saya cakap lah ada orang lain yang cakap…

  23. >melz tinggi lagi drpd mamat ni erk? hahaha..gud luck bean! xD

  24. JAI says:

    >uihh..sejak darkbatman dikenali..mana2 aku pegi ada jer nama dia..baguihh..bean..gua lupa nak bagi photoscapelah..nanti gua copy ada masa gua cuba email..

  25. BeaN MorENo says:

    >mai – ye betol melz lagi tinggi…kingkong pun takut

  26. BeaN MorENo says:

    >jai – xpe2 take your time

  27. darkbatman says:

    >ahaha..sbr jela.. 2 la bean.. persamaan kita satu jer..hehe. phm2 sendiri ler. ery ne ..isk3.. jgn bising2.. eh chop..korg tgk awek kat mane?gatsby ker? 2 adik aku oi.. ahaha..jgn slh fhm.. mau kudebik sorg2 kasi panassss..ahaha

  28. BeaN MorENo says:

    >darkbatman – hahaha…taklah bro aku tau itu adik ko…

  29. akuzle says:

    >ehem… hangat nmpk topik neh, gatei jek tgn chek nk juin…huihuihui….sy rs persamaan ant. anda berdua dlm gambar terbabit hanyalah pakaian@ BAJU yg anda pakai…. pakaian yg kelihatanlah… pakaian yg 'tak' kelihatan plaks, hanya anda berduo sajo yg tau…..dok gitu? ehehehhhe….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s