>SAYA (BEAN MORENO) KANTOI KENA GANJA?KORANG PERCAYA KE?

>


Salam guys,apa cer petang ahad ni.saya malas nak keluar2 sebab terlalu penat lepas gi Gatsby semalam.Malas lah saya nak cerita pasal Gatsby sekarang.Malam sikit lah saya cerita.Nak cerita benda lain dulu.Nanti korang bosan plak kalau takde entri pasal benda lain.

Internet terlalu slow.Korang tau tak saya hampir2 masuk balai malam Jumaat.Kalau yang tangkap saya tu polis dah lama masuk TV nasib baik lah yang kantoikan saya just pak guard.So belanja minum & makan sate dah lepas.hak3…Yang pelik siap set nagn orang lain untuk tangkap video saya.Ntah macam mana la diorang boleh detect.Ni video dia supaya diorang takleh ugut saya :

Jenuh nak edit pakai movie maker.Dah lah tak cantik…Lembab pulak tuh…Oklah tadi saya upkan 4 video kat Youtube.Tuan punya diri silalah upload sendiri ke tempat yang betul ok…Nanti bila video saya dah approved silalah vote ye…saya akan kasi link dia.

p/s :
– Sila jangan marah ye atas penipuan kecil ni.Harap korang vote untuk saya dan rakan2 yang lain.
– Ni adalah video untuk Slurpee Funniest Video .Jangan lupa ESOK kalau dah approved sila VOTE (bape kali la nak kasitau)

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Bean Moreno, Dadah, Ganja, Slurpee, Vote This. Bookmark the permalink.

32 Responses to >SAYA (BEAN MORENO) KANTOI KENA GANJA?KORANG PERCAYA KE?

  1. helena's says:

    >cis..isap ganja rupanya..hahahaa!saya pasti vote.vote untuk saya juga!

  2. Eyriqazz says:

    >percaya2.hak3,sekali sekala nampak stim je muka.slow nya bro..aku pulak pakai snailmex combo…hik3..good luck bro..nanti dah masuk aku votekan utk bro..

  3. BeaN MorENo says:

    >helena – yelah isap ganja…takkan isap….(ooops)

  4. BeaN MorENo says:

    >eyriqazz – ye ke?hak3…abang punya dah approved ke blom?

  5. Eyriqazz says:

    >dush..gambar slurpee tak nampak mana la bro…susah gak tu…gambar hang pun sama…hik3..pandangan peribadije..

  6. Eyriqazz says:

    >tak join..tak sempat dan takde cameraman @ pelakon..jai pun taknak jadi cameraman..mentang2 dah fofular skang..mana klas jadi kameraman..hak3..

  7. BeaN MorENo says:

    >eyriqazz – hak3…jai memang sejak dah puopular ni asyik2 beli spender baru je

  8. Hizami Li says:

    >ahha.nak sikit.bulih?

  9. helena's says:

    >isap apa haaa?nanti jangan lupa vote saya eh.saya tulis captionMafia tertipu gara-gara slurpee hahaaha..

  10. >hahahak , lawak siut efek die , hahahak

  11. Anak Perak says:

    >mcm hidu gam pon ada.haha..di mana lokasi penggambaran ni..

  12. ~ Ann ~ says:

    >cetsss … haha.. sot la ngko ni.. hahahajap, aku percaya.. hahaha

  13. >hahaks, ketaralah kedekut. ehehe..

  14. >oits.. tak jelas la slurpee ko!! buat balik klip neh. ehehehe

  15. BeaN MorENo says:

    >hizami – hak2 boleh2…

  16. BeaN MorENo says:

    >cikhel – saya dah vote

  17. BeaN MorENo says:

    >aus – aku dah vote vid ko…ko vote vid aku plak…hak3

  18. BeaN MorENo says:

    >anak perak – kat uptown lama…

  19. BeaN MorENo says:

    >ann aku memang sot,dot tho zo…

  20. BeaN MorENo says:

    >billet – dengan kamu saya tak kedekut…tapi tunggu saya kaya

  21. hans says:

    >gudluck brokalau menang belanja den minum slurpee satu

  22. BeaN MorENo says:

    >hans – boleh takdehal…vote dulu

  23. Jogger says:

    >aku nyer x approved lagi… hampeh jer

  24. BeaN MorENo says:

    >jogger – oetang skit ada lah tuh

  25. cikgu isza says:

    >hahaha.. sabar je lah.. ok2 bab vote ni rajin jer.. nak undi dari saya x? hehehe

  26. >teng0k muka p0m dah tau.ops ops osp =P

  27. Yatre Hayati says:

    >go go go….go cik bean…hehehe

  28. BeaN MorENo says:

    >cikgu – tolong vote eyh

  29. BeaN MorENo says:

    >miss lolly – saya suci murni

  30. BeaN MorENo says:

    >yatre – go saja tak guna gi vote

  31. BeaN MorENo says:

    >deydeq – vote la deq

Leave a Reply

