>BLOG REVIEW : CIK EJAA

>

At last saya dapat juga masuk ke blog dia.Jenuh saya fikir apakah yang telah terjadi kepada blog Cik Ejaa.Pusing kiri,pusing kanan semua tak boleh.Hari ni barulah sempuna.Boleh dah saya nak baca and komen blog dia.Oklah tak nak cita panjang saya nak review blog dia.Sebab hutang dah lama sangat ni.Rasa bersalah pulak simpan lama2.

Blog ni memang sempoi dan interface lama berbentuk diari tapi dia dah tukar…Syukur Alhamdulillah.

Interface :


Owner :


Mesti korang tertanya2 siapa dia ni kan.Oklah actually dia ni follower ke-300 saya.Dan saya dah terlambat nak buat review pasal blog dia sebab saya terlalu busy.Actually hari ahad saya ada plan nak buat tapi blog dia plak saya tak leh nak masuk.So hari ni saya buat.Sorry ye cik ejaa

Tak dinafikan blog minah ni memang kebanyakannya pasal personal life dia.So korang boleh lah gi masuk blog dia & baca entri dia yek…


p/s :
– Tengah kebingungan…Banyak masalah kolej dah macam masalah Malaysia dah…hak3…

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Blog Review, Bloggers, Blogging. Bookmark the permalink.

14 Responses to >BLOG REVIEW : CIK EJAA

  1. Lifesaver says:

    >blog cter personal life😦 berkubur

  2. babyhel says:

    >alaa puan chapa kenapa private kan blog?kite suke blog puan chapa taw..kan bean??oit bean kenapa aku masuk blog ko kena ada verify password dgn username???pelik aku…

  3. BeaN MorENo says:

    >puan – tak lah…blog puan kan best

  4. BeaN MorENo says:

    >babyhel – haah memamng best…itu gengblogger punya hal la tuh

  5. >.waa blog kite x wt review pun T______T

  6. >I firmly believe that Cage is simultaneously one of our best and worst actors wrapped in one and in 8mm he manages to show both sides of that coin.

  7. Matjoe says:

    >muka dia mcm susah hati laa bro. 30 hinggit ko bagi tu tak cukup kot

  8. babyhel says:

    >patut pun….huhuh…

  9. ejaa says:

    >wahahahha.Adoii.tak terjah bean, tertinggalpulak entry ini.huhu tq bean :phahaha mne ade susa at matjoe..senang at ado looo. HUk2

  10. >eja cm suke lawak spontan . hahahak .

  11. Anonymous says:

    >As the guy above said

  12. AmenoWorld says:

    >Ok aku dah jumpa. macam mana nak buat link exchange tue enh?

  13. Anonymous says:

    >I loved your blog. Thank you.

Leave a Reply

