>MAAF,MAAF & MAAF – MAJLIS PERTUNANGAN PART 1

>

Wah baru balik dan sampai ke rumah saya.Semalam saya terima padah sebab tak update blog dan tak blogwalking.Maik aih jurangnya amat besar.hak3… Pertamanya saya nak mintak maaf sebab tak kasi input baru untuk blog ni dan tak kongsi ilmu dengan korang(chewah macam hebat2 je kan).Keduanya saya nak mintak maaf sebab saya tak sempat nak baca entri korang n drop komen tapi jangan la anggap yang saya ni sombong ye.Saya agak busy semalam kerana menjayakan event satu hari bersama keluarga.


Sepertimana yang korang tau(kalau tau la) semalam majlis pertunangan adik saya yang kedua.Kalau last week adik Eryqazz kahwin ni adik saya bertunang.So saya selaku abang sulong yang amat bertanggungjawab membuktikan yang saya ni memang la seorang yang bertanggungjawab.Sebab tulah saya tak sempat nak update.

Alhamdulillah majlis berjalan lancar dan adik saya selamat mengikat tali pertunangan dengan tunangnyala(takkanla dengan mapley plakkan).Ni antara gambar2 majlis semalam :

SEBELUM KEDATANGAN ROMBONGAN


MAMAKU MENGGODEH HANTARAN
MAMAKU : SESIAPA YANG NAK ORDER HANTARAN BOLEH BERHUBUNG DENGAN MANAGER SAYA BEAN MORENO

PERSIAPAN MAKANAN

SANG MACHO SEMPAT MENYEMPIT


HASIL KREATIVITI MAMAKU
AWEK : WAH NANTI ABIS MAJLIS AKU NAK KEK LAPIS EYH…HAHAHA


GENG PEACE…


ORANG YANG BERTUNANG (ADA MUKA SAYA KE???)

Oklah saya rasa saya update sampai sini je sebab kalau panjang2 nanti korang semua boring.Saya akan sambung pada entri seterusnya dengan lebih gambar2 panas.Saya terasa macam saya dapat buffered la.Harap2 perasaan tu betullah…hahaha…

p/s :
– Macam mana saya boleh terasa saya dapat buffered…hoho…itu biarlah rahsia saya akan kongsi dengan korang nanti.Thanx to melz ngan eyriqazz untuk tips yang diberikan.

– Nak tengok gambar lain yang banyak blog wife saya.

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Bloggers, Blogging, Familia, Pertunangan. Bookmark the permalink.

25 Responses to >MAAF,MAAF & MAAF – MAJLIS PERTUNANGAN PART 1

  1. >weh apasal cam majlis kawen dah ?selamat bertunang~

  2. BeaN MorENo says:

    >bukan ai yang bertunang la cik lolly…

  3. Eyriqazz says:

    >selamat bertunang to ur sis..eh,ko pun nak kahwin satu lagi ke?hik3..

  4. BeaN MorENo says:

    >eyriqazz – uiks…hilang akal ke apa nak kawen 2..hak3…tunggu earning nuffnang rm3k sebulan boleh la…hak3

  5. farhana says:

    >Cantik la ur sis…congrats 2 her =)

  6. BeaN MorENo says:

    >farhana – abis abang die ni tak kacak ke???sedey…

  7. fatin says:

    >congrats to ur sis..smoga kekal hingga ke jinjang pelamin..cupcakes itu nampak sggh sedap😉

  8. isha says:

    >cupcakes tu nmpk lawaand ur sis looks really pretty

  9. Billet-DOux says:

    >ada cupcake lebih tak?hehe. kalo adik sifu kawen jgn lupa jmput bilet. :)~tapi sifu bayar tiket plang balik. ehehe. congratz!

  10. Epul Azimi says:

    >wah,kapkek ade name,tak penah tgk lah….hehe

  11. JAI says:

    >jangan lupa jemput geng-geng blogger yang kuat melantak macam aku time kawen nanti..ahaks

  12. BeaN MorENo says:

    >fatin – thanx..nape nak cupcakes ke??

  13. BeaN MorENo says:

    >isha – ye ke dia lawa…habis saya ni macam mana???hak3

  14. BeaN MorENo says:

    >billet – kalau duit kat langit tuh jatuh bolehla…

  15. BeaN MorENo says:

    >hizam li – sape yang comel???

  16. BeaN MorENo says:

    >epul – hehe ada…

  17. BeaN MorENo says:

    >jai – xdehal la…boleh2…

  18. Billet-DOux says:

    >~ oh ingatkan duit dah jatuh dari langit tadi. muahahaks

  19. Matjoe says:

    >"semalam majlis pertunangan adik saya yang kedua"adik ko dh dua kali tunang ker?? hak hak

  20. BeaN MorENo says:

    >billet – belom lagey

  21. BeaN MorENo says:

    >mat joe – memang pun???kenapa tak caye???

  22. BeaN MorENo says:

    >puan – sape comel???saya ke??

  23. >Your pictures are looking so good….

Leave a Reply

