>-= AyUh BaNguN BeRsaTu =-

>

Hm…Asyik cite pasal diri saya jek…
xabis2 berjiwang-jiwang…masalah..
Entri kali ni saya nak cite pasal satu bende…
Bende ni teramatlah penting dan kite dah
berat dah sebab masing2 asyik kejar kepentingan
diri sendiri…

Bende ni selalu saya tekan kat member2
masa saya saya seorang skinhead tegar…
Dulu masa awal2 saya jadi skinhead tegar…
kitorang tau hormat hak kawan2 dan
memang susah nak bergaduh sesama sendiri…

Itu kehidupan zaman lampau saya…
Kadang2 saya terfikir even dulu
kami hanya skinhead yang dipandang
rendah oleh masyarakat tapi sekurang2nya
kami tau apa maksud HORMAT & BERSATU

Tapi kite tengok sekarang…Cube tanya…
Apa itu HORMAT???Apa itu BERSATU
Cume tinggal perkataan je…
Harap kat kereta je tampal stiker pastu
MOTTO nak “Bersatu Kite Teguh”
“Bersatu Bertambah Mutu”
yang paling best…
“Bersatu Aman Sejagat”
Pergh xbleh angkat siot…
Kata bersatu tapi xpernah nak buat…
Harapkan selogan je la bro…

Semua xde pk masalah n perasaan
orang lain…
Yang di atas tetap menggunakan kuasa
Yang di bawah asyik terhimpit
dengan kuasa pemimpin atasan…
Adakah ini adil…
Bersatu kah kite kalau asyik2
bergaduh dan bertembung antara
kite jugak…
Bersatukah kite kalau asyik2 yang
kene bamboo orang yang sama…
Bersatukah kite kalau kite asyik2 mengharap
orang lain nak tolong kite di kala kite
susah tapi bile time orang perlukan kite
xde kite nak amik tau…Adakah ini yang
korang kata bersatu…Nonsence…

So korang2 yang kat luar sana…
Jangan rosakkan otak kite dengan anasir
luar yang xtau apahal ntah teruk…
Kalau kite bersatu sama sendiri…
orang akan lebih hormat kat kite…
Musuhpun goyang beb…

Kalau nak bergaduh jugak…
gaduh la dengan musuh sebenar…
Jangan bergaduh sesama sendiri…
So dengar la lagu nih untuk lebih faham eyh…

Reality punk is all together
Fighting each other just ain’t clever
You’ve got the wrong enemy picking on a friend
If we don’t stand together then this is the end
Today’s youth stand together
In your combat and leather
There’s a cause a cause to fight
Not each other we must unite
Fight the real enemy [x4]
Banned from the pubs everynight
Same old story will you ever see the light
Everyone toghter now listen to me
Don’t fight each other fight the real enemy


About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Bands, Blogging, Music, Video. Bookmark the permalink.

2 Responses to >-= AyUh BaNguN BeRsaTu =-

  1. haruan tasek says:

    >ya kita perlu bersatu dan berkerjasama untuk maju….

  2. Lifesaver says:

    >apa yg penting..KERJASAMA! wonderpet!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s