>-= TaHnIAh KepAdA KeMbaR Ku =-

>

Hm…Belum terlambat untuk saya ucapkan Tahniah kat Hafiz AF7(pergh bangganya aku…) sebab jadi juara AF7..Walau pada hakikatnya saya terasa macam Aril yang menang…bukan sebab saya suke die…Tapi biasalah AF…semua bergantung pada undian n penyokong Aril memang antara yang kipas susah mati…

Sebab kalau ikut bakat memang Hafiz peserta yang memang konsisten n suara die pergh…sedap beb…Cume menari je kayu skit(eleh Mawipun kayu gak dulu)…Apa2pun lagu2 baru yang diorang dapat memang best…paling best lagu Hafiz…Ntah apa tajuk die tu…Oklah semoga Hafiz berjaya dalam arena pernyanyian nih…Jgn dah top lupa asal usul dah la yek…

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Blogging, Competition. Bookmark the permalink.

4 Responses to >-= TaHnIAh KepAdA KeMbaR Ku =-

  1. Lifesaver says:

    >x tgk pon AF :p

  2. -Me eLyAnA- says:

    >kembar betul ke kembar rambut?

  3. PJ selamba says:

    >kembar nama je…tumpang glemer..hahatapi kan.. lagu hafiz yang baru tu best kan?

  4. BeaN MorENo says:

    >hahaha…kembar nama jek…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s