>-= RaMbUt KeMbaNg ke RamBuT KorEa MeNanG =-

>

Hm…macam2 dah saya baca…
Ramai yang kata Hafiz(pergh sama nama plak)…
Ramai kata Aril(bukan kump Peter Pan tau)…
yang akan menang AF7…
Tapi kan tetiba semalam tel saya berdering…

Bean : Waloo…salam sape nih
FF : Apa ni bro kasi salam sama saya…ni FF la…
Bean : Owh FF apa mau ni kawan tel gua ni…Gua tgh repair pc ar…
FF : U mau tau ka siapa menang AF7???Hari ni saya kasi tau sama awak…
Bean : Saya dah tau dah sape menang???Saya ada belajar itu ilmu baca punya…
FF : Memangla kawan kalau u xde
belajar baca mana u tau baca itu AKSI… u rase sapa menang???
Bean : Saya rasa itu Aril mesti menang…Betul ka kawan…
FF : U byk Bagus la bab teka2…mesti pandai main teka teki

Disebabkan saya dah teka betul lalu FF pun terus letak tel sebab malu…
Jadi xkirela apa korang pk…Hafiz susah nak menang…Sebab saya dapat kasyaf mengatakan
ARIL PILUS akan menang esok…Kite Tunggu dan Lihat…

VS

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Blogging, Competition, Story. Bookmark the permalink.

10 Responses to >-= RaMbUt KeMbaNg ke RamBuT KorEa MeNanG =-

  1. LifeSaver says:

    >dua2 saya x suka…

  2. helena's says:

    >akim la…aril poyo sgt!hafiz much more better!

  3. >ghasenyer macam dorang nak menangkan awok kan…tapi kalau berkualiti dah tentu hafiz..

  4. PJ selamba says:

    >wake up!wake up!bangun la bean…ko tengah mimpi aril menang ke?haha*berlalu pergi sambil ketawa sinis..helena! give me 5!

  5. miss ubi says:

    >huhu..xda yg mustahil!!..

  6. BeaN MorENo says:

    >tula korang semua xnampak apa itu AF sebenarnya…sape yang AF masuk itulah juara…Ko tgk Mawi…dah terkeluar masa prelude…

  7. BeaN MorENo says:

    >sayapun sokong hafiz(maklumla nama sama)…tapi itulah hakikat AF

  8. Aku Iron Man says:

    >Kalau aku kata Hafiz menang mesti kau benci pada aku sekarang kan? Haha.Aku tak tengok AF, cuma saja menyakat kau.

  9. PJ selamba says:

    >erm…kalau aku jadi ko, aku dah delete entri memalukan ni…wakakakaka!lain kali belajar dari aku cara nak meramal…hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s