>-= SPoRt Rim =-

>

Kepada mat2 kete yang masuk blog saya ni…
Saya nak promote satu blog member saya(actually saya yang buat)…
Kat blog ni mcam2 rim half cut ade…semua cun2…harga pun boleh tahan…
so sape2 yang berminat masuk ar blog ni usha2…
Tapi kerja2 pembaik pulihan sedang dijalankan…(tapi still boleh masuk)…
Blog ni pun baru saya siapkan tadi…
So feel free to blogwalking into this brand new blog

DAMN WHEELS

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Bloggers, Blogging, Products. Bookmark the permalink.

One Response to >-= SPoRt Rim =-

  1. LifeSaver says:

    >sport rim???ada yg free x?

Leave a Reply

