>-= HiDUp SiHAt TanPA TAG!!! =-

>

Aman …
l
l
l
V
Selamat…
l
l
l
V
Sunyi…
l
l
l
V
Sihat…
l
l
l
V

Xde TAG!!!

Yas3…akhirnya ku merdeka walaupun malaysia dah lama merdeka…

Aku merdeka dari TAG!!!kerana kawan2ku semua mengerti yang aku sedang sibuk

membina hidup….hahahahahahahaha

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Bloggers, Blogging, Story, TAG. Bookmark the permalink.

14 Responses to >-= HiDUp SiHAt TanPA TAG!!! =-

  1. KhairiL's says:

    >nnt aku tlg jajah dkt blog ni…bt serangan TAG

  2. BeaN MorENo says:

    >cik helena – kenapa ko sekarang dah xnak kasi aku masuk blog ko…sombong eyh…

  3. >”membina hidup???”wah sudah mau makannasik minyak ka?

  4. wiseman says:

    >heheh..yes…jauhkan negatif!..setiap kita mau idup dlm erti kata sebenarnya!.Aku mau hidup sbg INSAN!

  5. ELeEa says:

    >=)HUHU…hidup bebas tnpa tag la ni eyh?hehehe=)

  6. ~cik manis~ says:

    >manis ade 25 hutang tag skrg ni -_-‘

  7. PJ selamba says:

    >ko ingat ko leh hidup senang ke?aku takkan biarkan perkara sedemikian berlakutak adil la…aku punya hutang tag berlambak…hidup biar berkongsi…sama mcm kongsi tag…tak gitu?wiseman tu saja je beking!cis!xde negatifnye…

  8. helena's says:

    >cik hel tak setuju bagaimanakah keadaan ini boleh berlaku??cik hel banyak tag,,ini tak adil!ahahajgn terlalu gumbire bean,,masa mu akan dtg..ekeke

  9. fahmi latiff says:

    >heheheh bean… sedang sibukmembina hidup…. nak kawin ker bean ? ke dah kawin ?

  10. BeaN MorENo says:

    >ada orang bunuh orang…sungguh jahat orang itu…kejam2…korang berdua memang zionis tau…hahahaha…uweeeeeeeeeeeeekkkkkkkk

  11. >padahal berlambak tag yg ko dapat.tpi ko je xbuat.pemalas eaa..lalalala~~aku bukan sombong.tpi blog aku tak best.

  12. LifeSaver says:

    >sy dah lama x kena tag~ hahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s