>-=SuKe & XsUkE=-

>

AKU SUKE :
-= Aku suke buat orang KETAWA =-
-= Aku suke tgk orang SENYUM =-
-= Aku suke pk masa depan =-
-= Aku suke BERTAFAKUR =-
-= Aku suke BERKAWAN =-
-= Aku suke TOLONG orang =-
-= Aku suke BLOGGING =-
-= Aku suke tgk bende yang CANTIK =-
-= Aku suke bawak kete LAJU kat Highway =-
-= Aku suke (syang tu sama la…) kat TUNANG AKU =-
-= Aku suke tengok orang SUKE HATI =-
-= Aku suke MARAH orang kalau orang LAWAN aku =-

AKU xSUKE :

-= Aku xsuke orang TINDAS orang =-
-= Aku xsuke orang GUNAkan Aku & kawan2 =-
-= Aku xsuke orang yang suke BERMUKA2 =-
(die suke aku xsuke)
-= Aku xsuke orang buat baik depan , belakang macam haram =-
(kalau jumpe yang mcm nih kene samak siot)

yang paling aku xsuke
-= Aku PALING xsuke tgk orang yang aku SAYANG NANGIS =-

p/s :

– korang rase dengan sifat mazmumah yang aku ade ni boleh tak aku masuk syurga…hahaha
– harap2 dengan sifat2 ni aku dapat HAPPY kan orang n orang dapat HAPPY kan aku…
– Oklah terimalah serangkap pantun dari saya :

ada orang bunuh orang…
sungguh jahat orang itu…

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Blogging, Story. Bookmark the permalink.

6 Responses to >-=SuKe & XsUkE=-

  1. PJ selamba says:

    >hoh!dah tukar header…hehe’- korang rase dengan sifat ‘mazmuham’ yang aku ade….’mazmuham tu ape?aku cuma tau mahmudah dengan mazmumah je…ekekeke

  2. BeaN MorENo says:

    >hahaha…PJ _ aku sare hang yang salah tengok..mana ada…hahaha..kan aku tulis mazmumah…HIKARI – hm..bagus2…

  3. LifeSaver says:

    >sedap sungguh pantun itu..sy balas yeada orang bunuh orang..ikut suka la orang itu nak bunuh ke x…amacam?best?

  4. BeaN MorENo says:

    >xbest…jawab die patut mcam nih:ade orang tikam orang…lepas tikam terus beranak…(buat dengan nada lim tat ye)

  5. LifeSaver says:

    >ade orang tikam orang…lepas tikam terus beranak…(buat dengan nada lim tat ye)???kalo tikam sure mati!!!bukan beranak!

Leave a Reply

