>KatUn GaNAs BeB…

>

hahaha…katun time…sebelum gi sembahyang aku terpk nak letak katun…Korang boleh tgk n pk apa sebenarnye katun tuh buat..hahaha…klah masa dah time kang kene panah petir susah plak…bye…

p/s :

– Tolong hormtai hak orang lain…kalau jiran sebelah umah tgh tido jgn racing2…
– Jangan cari pasal ngan orang lain dosa tau…
– Kalau takat pkai wira jgn berani terpk nak racing nagn kete viva turbo aku…(ini termasuk myvi hitam karipap ye..)
– Nak sevis kete hantarla kat pomen yang bertauliah barula laju…So mari lah ke kedai APAK untuk servis kete…

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Blogging, Cartoon, Jokes, Video. Bookmark the permalink.

10 Responses to >KatUn GaNAs BeB…

  1. >oi tunangan org!p la solat!hee

  2. >katun apakah ini?*syg skali movie tak bleyh load gara2 tenet yg slow sipot*

  3. helena's says:

    >kuang ajau ladybug tu,,huh!ekeke

  4. MOBILE WORLD says:

    >hahaha…tulah…agak kuang haja lawak di tu jah…

  5. LifeSaver says:

    >kalo nak service kete pegi kedai makan ah siew~

  6. wawa says:

    >hey. yea. terima kasih sudi lawat, bace and jado follower blog sy :)viva pasang turbo, mahal tuu ^^

  7. Raihanna says:

    >napa saya rasa kartun tu cute… hahaha

  8. Raihanna says:

    >hahahaha….. adeyh2.. lentik sey montot spider tu..hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s