>HiLaNg…Tup TuP MeNjeLma

>
Hye kepenatan tahap maksimum saya minggu ni…2 kali ulang alik Johor nak settlekan keje…xkisahlah janji bende semua dah settle…Saya tau ramai yang merindui entri saya yang sememangnye menepati citarasa semua mak mertua seluruh Malaysia ni…

“Tulah bean kitorang dah lama tunggu entri ko…berkualiti…SIRIM pun jamin…hahaha”
“Biasala…kalau tak xkan Helena kasi aku award blog paling gile(sampai ati ko helena)”

kata Helena plak…

“Eleh bagipun xguna bukan orang tuh nak amikpun…ngeee(die memang suke buat perangai macam nih)”

“Sabar la…aku kan baru balik penat nih tau…lain la kalau ko nak urutkan…lageypun bagi mcm tak ikhlas jek…tgk2 dah xde entri tu…hahaha”

Walaupun agak kepenatan(yela xminum tongkat ali plakkan)…Tapi xboleh ngomel sebab semua yang saya buat adalah kerja2 ikhlas yang memang sepatutnya saya buatpun…xkan nak suruh imam masjid plak gi carikan mak andam kan untuk tunang saya…Yang penting kepuasan dan kebahagiaan selepas buat semua tuh…pergh lega dapat bagi orang hepi…Saya sebenarnye xkisah apa yang jadi kat saya asalkan orang sekeliling saya hepi…

Lagey satu sebab kenapa saya xon9…laptop TOSHIBA saya mempunyai masalah dari segi pendengaran dan percakapan serta penulisan…Jadi saya terpaksa membersihkan sawang2 yang ada di dalam laptop saya nih…Saya dah pergi medical check up dan doktor mengesahkan laptop saya dijangkiti penyakit demam “chikunya hilang dicuri abu”…hahaha…So sendi2 laptop saya tidak berfungsi dengan betul malah ia xlarat nak berjalan…hahaha…

Oklah malam karang saya sambung entri yang lain sebab tgh install ym nih…xde ym hidup umpama “bulan yang dilastik batu ketika siang” ataupun “harimau yang terminum air holick”..
Jadi saya berharap kalian semua mendoakan kesihatan laptop TOSHIBA saya yek…sebab saya pun di antara kalian….Jadi dengarkanlah lagu yang menduduki tempat pertama dalam c30 era.fm…

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Bloggers, Blogging, Music, TAG, Video. Bookmark the permalink.

20 Responses to >HiLaNg…Tup TuP MeNjeLma

  1. PJ selamba says:

    >welcome back beandunia blogspot sedunia meratapi pemergian hangtapi akhirnya hang kembalikini…dunia blog kembali ceria

  2. BeaN MorENo says:

    >hang igt aku dah mati ka…aku masih di sini…mencari apa yang xpasti..pergh bermadah plak gua…

  3. FaDLi says:

    >wah.. en bean telah kembalii…. dpt mak andam ke pak andam?

  4. PJ selamba says:

    >cik helena tudah hampir² repot polis cari hang hilangtapi aku kata ‘sabar hel, nanti balik la bean tu…jom kita minum horlicks dulu’lalu cik hel pun dgn muka riang termakan kuasa pujukan aku…betul tak hel?erk..!! mana hel?sia² aku reka cerita hel takde lak!ampes

  5. Raihanna says:

    >adui2.. tang harimau terminum horlick ku xleh terima…wakakakaka…jap2.. nak bayangkan rimau ngah bancuh air horlick…uish2..dasyat2..hehe…

  6. ayie_helena says:

    >ciss bean!!!ko perli aku eaaaa…xdewlaaa n3 tu terpadam dgn sdri ok..ko jgn mcm2 bean..aku supit tinge ko nti….cisss!!!hahahahanape ko xamik award tu…touching siyottttt!!!!

  7. BeaN MorENo says:

    >kepada semua ->hehehe saya kembali dengan entri yang gile lagi menggilakan anda…helena ->ko nak sumpit aku ko kene pegi belajar menyumpit dari teng…teng…teng… Vi…ye sat lagey aku amik yek…vi -> vi…ajar si helena ni meyumpit dengan tepat…

  8. >hahahaha..tak bleyh taan..taklah,mcm nyamuk tercekik tulang ikan..bru nmpk hiperbola bola2 api siket..kui2..

  9. >sah mmg bean & helena ader skandal..uish..uish…pandai2 ar korang ye….bean g menyucikan diri dgn air yg suci lg menyucikan la pj…hang kena buat gak ni!…hang dah start kotor dah..hehehehcian bean!…bukan main payah nak dpt mak andam…tp biasa ar…hero x seberapa hero dapat gak ar…mak adam…tahniah!…mak andam separa…hehehehhe!!!apa susah nak cari harimau buat horlick!….cuba tanya pj ngam karipap…diorg tau mana nak tgk harimau i!….diorg laaa penjaga harimau tu…

  10. LifeSaver says:

    >Encik Bean!!Welcome home~ Nape balik cepat sangat? Balik la lambat2 lagi..duduk 2,3 bulan kt JB ke..honeymoon trus ke..hak3!! uiks??laptop TOSHIBA??sakit?sian..xdpt belaian kasih syg kot..ditinggalkan terkontang kanting..cuba bg kt sy..sure sihat segar bugar!hak3!!p/s: saje je ye nak besarkan perkataan TOSHIBA tu??hik3

  11. LifeSaver says:

    >uiks???cik helena ada scandal dgn bean??? pergghhhh~ ni kena masuk berita tv10 ni..hahaha!p/s: helena…peace! (sambil membuat muka comey~ hik3)

  12. helena's says:

    >betul2!haha lame nau menghilang encik bean nih!

  13. ayie_helena says:

    >ok bean..nanti aku nak vi ajar aku menyumpit dengan tepat!hahaha..tq vi nk ajar cik hel..lalala~~uikss cik lifesaver mane dgr gosip terhangit nie???gilak sudaaa!!fitnah semata-mata..no no no!!aku takot nti aku kena sumpit ngn bean!ohhh tidakkkkkkkk!wiseman pulak ckp bean & helena ade skandal???ko skandal ngn sape bean??ngan helena dlm video clip mcr tu ke???ciss!!salute arrr ko bean!!!yer yer btol pj cakap..aku cair ngn pujukan inchik pj sbb minum horlicks ice buatan inchik pj…ciss!!!tapi aku sendiri pun xpaham cik hel mane yg dimaksudkan..lalalala~~

  14. BeaN MorENo says:

    >wiseman – pergh al fitnatu asshanddu minnal qath…kan lagey elok membunuh daripada mempitnha…dah2 sekarang gi amik parang bunuh orang…helena – sejak bile plak kite ade skandal…aku minat jue aziz jek..hahalifesaver – memang saje je saya besarkan TOSHIBA supaya awak geram n doakan saya dapat apa yang patut…so paham2 jela…

  15. LifeSaver says:

    >paham2..tp wat2 x paham jer..lalalala~

  16. ayie_helena says:

    >aku minat rowan atkinson aka mr bean..betol ke aku eja tu??hahahaha

  17. LifeSaver says:

    >x btol helena..tp gaya sebutan tu ada la..hik3

  18. ayie_helena says:

    >hikhik…btol ke nie cik lifesaver??layan jeaaa.

  19. LifeSaver says:

    >layan2..jgn x layan…kasi angguk kepala!haha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s