>MiMpi Di CNY

>
Semua orang tiap2 ari mesti ade mimpi…Mimpi jadi kaya…mimpi gigi patah…mimpi kene gigit ular…haaa…yang ni mesti selalu…Mimipi kene kejar pontianak…betul tak???Semalam saya mimpi bawak kete besar ade umah besar…tetibe datang watak yang berlakon dalam bisikan subuh (aidid) dengan muke yang marah jerit macam ni kat saya …

“Eyh…gua xkenal lu sape…tapi gua nak bagitau lu ini peluang terakhir lu…baik lu bangun buat apa yang patut lu buat”

pergh terjaga saya dari tido…Pada mulanya saya nak buat xtau tetapi hati rase xsedap la plak terus saya…(faham2 dahla…nnt kalau saya cite apa yang saya buat orang kate saya xikhlas…riak…)…Sampai sekarang saya terpk apa sebenarnye yang nak disampaikan dalam mimpi saya sebab selama saya idup ni asyik2 mimpi kene kejar antu(jadi antoo fighter), bergaduh (young n dangerous), dan mimpi yang paling besh jatuh bangunan(pergh real punye sakit)…

Kalau rujuk pada banyak buku diorang kata mimipi ni adalah alam di mana roh kuar dari badan n apa yang kite mimpi ni betul2 terjadi tetapi hanya dalam alam roh…Dan lagey satu ingat ye…

mimpi adalah kunci untuk kita menaklukan dunia”…

dan jangan lupa

“kunci untuk mendapatkan kebahagiaan adalah kegembiraan”

p/s :

– harap2 berjaya menyelesaikan maksud mimpi tadi and masalah yang mendatang…
– bile la dapat mimpi ngan…(alamak hahahaha…)…jgn pk…jgn pk …bahaya
– Kalau la mimpi boleh jadi realiti(aku jadi kaya) hahaha
– Dahla nak sambung balik mimpi tadi…Bye…

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Blogging, Story. Bookmark the permalink.

10 Responses to >MiMpi Di CNY

  1. PJ selamba says:

    >aku tak tidoq lagi ni…camne nak mimpi…jeles aku dengan hang…best siot dapat mimpi CNY!

  2. >bean aq xprnh mimpi yg indh2 lah..kui2..=)

  3. BeaN MorENo says:

    >hahaha…tulah…kan aku dah ajar…cube korang buat…insyaallah mesti dapat nyes..

  4. PJ selamba says:

    >takpa…CNY ada sehari lagi…tido malam ni boleh la kita mimpi CNY jugak kf…haha!

  5. PJ selamba says:

    >ades…aku ni dah salah topik ni…rupa²nya mimpi bawak keta besar…heehee…hampes!

  6. >ak tiap2 mlm mimpi tp ble bgn eyt..da lupa dah..=]

  7. BeaN MorENo says:

    >haha…cube korang igt balik mimpi2…insyallah bende akan jadi kenyataan…

  8. LifeSaver says:

    >mimpi jd permaisuri. apa maksud 2?

  9. BeaN MorENo says:

    >eleh2 buat2 tanya plak eyh…sendiriminum coke…sendiri perasan la…hahahaha

  10. PJ selamba says:

    >aku mimpi ngeri 2 kali…1 hari kiamat, 1 hari akhirat…seram seyh!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s