>PoRk PLuS CoKe

>Pergh…Babi punye babi…hehehe…Lilex2…jangan terkejut dengan hemburan bahasa slipknot yang amat ganas nih…Selama ni mungkin korang xnampak kenapa kenapa Allah mengharamkan Umat Islam memakan daging BABI!!!Sebab daging babi tuh kotor ma!!!Kalau cakap ngan bangsa yang mata nye kecik daripada kite mungkin katanye…

“Apek daging Babi Kotor wo…”
“Sapa kata…wa 30 taun makan babi talak(bukan bercerai ye) apa pun…sihat saja…Lu lagi mau tipu ka kawan…”
“Betul apek gua sudah tgk itu uji kaji pasal babi…”
“Apa Uji rasid(Uji Rasheed) ka…Gua manyak minat sama dia wo…”
“Bukan la itu research la apek”
“Owh lises testing2 ka…”
“Apek Lu ada internet ka…”
“Ada mau bikin apa sama internet..mau beli sport toto ka…”
“Bukan la mau kasi lu tgk…sikalang lu tgk betut2 aaaaa….”

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Blogging, Islamic, Story, Video. Bookmark the permalink.

15 Responses to >PoRk PLuS CoKe

  1. eworque says:

    >bean.. ko try la wat live demo pasal ni… baru sng org nk caya..

  2. LifeSaver says:

    >oho~ ada ulat!!!cuba bygkan org makan babi pastu minum coke..mana ulat 2 pegi??dalam perut org tu!!!ayoooo~

  3. BeaN MorENo says:

    >pergh….ko nak suruh aku beli daging babi ke???xnak aku…cukupla tuhkan live jgk 2…tapi live 6 bulan lepas…hahaha…

  4. >bapak geli oi..cih..mane plakla dtg ulat tuh yek??cih..tobat xnk mkn lg..yaiks!!penah mkn ke??hm???haha

  5. >ooo…lama suda aku tinguk vid ni..heememang bikin geli.ada giuk..hee

  6. Miss SaikO says:

    >wah mmg tau ade ulat pon ustazah g tau mas sekolah dedolu tp kn x pernah tgk arr yg realnye uhuk2 yuckk seb bek x penah mkn lalalalala

  7. BeaN MorENo says:

    >hahaha…itu la pasal…geli sih…patut armuke cine berbintat2 itam kan…

  8. PJ selamba says:

    >tobat xnk mkn lg.. <– bean, aku was² la dengan <[P]han[T]om> ni…haha! tapi kan…betui ka video tu? daging lama kot…kot² la orang nak sabotaj ka…hehe

  9. Afiq says:

    >hampeh!!!!….belilah daging lembu di kedai runcit pak abu….sekian…..lalalaala…oh my pak abu……hoho

  10. BeaN MorENo says:

    >yang buat bende ni orang cine sendiri…tapi betulla…

  11. ayie_helena says:

    >eee yer bean….geli maa tgk video nih…hikhik…….no more pork….eeee yuckkkkk….nk muntahhhhh…..

  12. >euwww..yuck2!!jijik!najis!tu ja mampu nak cakap.sekian, terima kasih~=p

  13. >heheh..itu daging khinzir…try laks daging itik…letak air coke…nanti tau ar…jgn percaya…tp try ar dulu…

  14. >emm tulah yg halal x abis korg bdal,yg tue gak hang nk telan emm..naseb hanglah..yg haram ttp haram.ok..

  15. googler says:

    >allah902autocrat991babe911backbone601bang511

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s