>KuPu2 Vs RaMa2

>Harini saya nak jadi saintis plak…asyik2 cite pasal diri…sekarang saya dah dapat ilham untuk memajukan dunia perfileman negara kite dengan mengkaji pasal rama2 dengn kupu2…Ini juga adalah permintaan yang harus saya tunaikan untuk Geng rama2 kerana mereka telah mengugut saya bahawasanya sekiranya saya xbuat kajian mereka akan menghantar serikandi2 rama2 untuk mengheret saya ke kancah seksual…(huhu…bestnye)

Menurut kajian saya dan beberapa orang sainstis hebat termasuk Dr Muzaffar angkasawan pertama negara yang membintangi iklan proton tuh rama2 terbahagi kepada 5 jenis :

1- Rama2 sutera – ia boleh terbang dan menghasilkan sutera
2 -Rama2 batik – ia boleh terbang dan kepak mempunyai corak seakan2 batik
3- Rama2 corak besi -mempunyai kepak bercorak seakan2 silver yang terjual di kedai uncle chai
4- Rama2 Biru – kepak berwarna biru (ia pakage lengkap kerana otak mulut semuanya blue)
5- Rama Ramasamy a/l Tanalisan – Rama2 yang suke bercakap dengan kuat dan asal ko balik je mabuk (Thanikerega)

Kajian kedua mendapati bahawa specis kupu2 juga ada 5 iaitu :

1-Kupu2 Chetocia myrina – Cantik
2- Kupu2
Troides halipron – Menawan
3-
Kupu2 malam – Jenis ni tau menari…suruh la menari tarian ap mesti tau terutama sekali Shuffle dan port utama die kat Loft Doraisami

4- Kupu Kuputinaman a/p Maniam – Boleh bercakap dan pandai memasak kari
5- Kupu Kupunya Cinta – Boleh membuatkan orang tertawa(sebab ni lirik lagu dangdut)hahaha

Begitulah hasil kajian saya terhadap spesis2 rama2 dan kupu yang penting…Sebab untuk meneruskan kajian seterusnya kami memerlukan sekurang2 nya RM1trilion sebab kajian terhadap rama2 n kupu2 memerlukan jentera perang yang besar ,beberapa atom nuklear dan juga mesin untuk menterjemahkan bahasa…hahaha…

p/s :

– kalau korang nak kami meneruskan kajian tolong la klik kat nuffnang tuh apabila terdapatnya iklan…huhu..Sebab dengan sumbangan ikhlas korang tuh dapat membantu kami menyelami dunia kupu2…
– Untuk pengetahuan korang specis2 yang saya sbt tadi hampir pupus kecuali rama2 no 5,kupu2 no 3,4&5 sebab yang nih semakin banyak membiak di Malaysia
– Sekiranya terdapat nama2 yang berkaitan itu adalah secara kebetulan tiada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia
– Kupu kupunya cinta merupakan lrik lagu kegemaran saya semasa saya form 2…heheh jgn bagitau orang eyh…

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Bloggers, Blogging, Story. Bookmark the permalink.

6 Responses to >KuPu2 Vs RaMa2

  1. ayie_helena says:

    >aiii bean..sejak bile ko nie jadi pengkaji kupu2 malam ni..hahahahahha

  2. BeaN MorENo says:

    >hehehe…dengki la tuh…

  3. >waahh, bgus la hasil kajian mr bean nih…thanx coz ada interest utk mkaji kaum kerabat ku dan cik lifesaver…

  4. LifeSaver says:

    >Erm~ Mr Bean skrg ni lebih berminat kpd spesis rama2 mcm kita ni cik rama2..hahaha~Sy tau..mesti kamu suka kupu2 malam kan??kan??kan??hah!!jgn tipu!!kantoi!!! 25 sen!!!(kalo x bg tau ain!)Hahaha..p/s: kalo pink butterfly & beautiful butterfly spesis rama2 ape ye??wujud lagi ke?ke kitaorg ni jenis yg rama2 melayu terakhir..hik3!!!

  5. eworque says:

    >hg ni mmg pndai mengarut la bean.. hg ada contact kedai pc s.alam tak?

  6. BeaN MorENo says:

    >hehehe…Shah alam???kenapa???kalau hang nak barang kasi tau la…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s