>AwArD ke 3 n Ke 4

>

Yes…Yes…tanpa disangka2 aku mendapat award berganda di Grammy Award yang baru2 ni…rase terhau bangga dan belagak pun muncul dengn tibe2..Saya pun xpasti samada minguu lepas ni adalah minggu penerimaan award ke apa…hehehe…Tapi terima kasih kepada awek bloggers saya iaitu cik Helena(merajuk lagey la tunang aku…hehehe) sebab bagi award ni kat saya…Award tu bentuk die macam ni :


Pemberian anda amatla beerti pada ketika ini kerana telah memberikan cayaha emas dalam hidup saya…So dengan rase xkedekutnye saya nak pas hadiah ni pada sesapa saha yang masuk page saya amik la…bende ni kalau tunjuk masa interview confirm dapat keje…

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Bloggers, Blogging, TAG. Bookmark the permalink.

7 Responses to >AwArD ke 3 n Ke 4

  1. >emm cm same aje dgn gua yer.hahha..ok..janji ko bhagia ok..”selamat berkapalselam ok bro bean yg ensem..haha

  2. LifeSaver says:

    >uh..cik helena bagi award kat mr bena sorang je ke??sy?smpai ati..mr bean, utk sy xde ke??kedekutssss!!!

  3. >aku tak paham..main awads ni cmana?tahniah la dpt byk hadiah..kui2..

  4. BeaN MorENo says:

    >amik ar kat page depan…kan saye dah kate…untuk semua oranghehehe

  5. >selagi nama aku nda kena sebutdan aku ambik..hee

  6. PJ selamba says:

    >haha sengal la hang bean…takpa aku cuba merampas award tu dari hang tahun depan…

Leave a Reply

