>KaRtUn LaGey…hahaha…

>Dapek Laei Katun yang saya rase besh2…Anak anda pasti meyukainya…xtaula sejak dua menjak tiga menjak ni suke ar cari katun…hahaha…Bile saya seorang saya seronok…Kalau berdua cube teka apa???

“Apa!!!Dua Ronok!!!Sape yang ajo”
“Kalau berdua saya puas…(Hm…)paham2 dah la yek…”

Tanpa membuang masa saya mempersembahkan katun yang telah berjaya bertakhta di hati seluruh peminta bola sepak tempatan.”HAHAHAHAHA” :

Amacam dengan katun nih…besh tak???at least boleh megubat hati yang lara kan…So xreti2 nak komen ke???…Sape yang xsuke gi la search sendiri kat youtube sana!!!

p/s :

– Bentuk rupe jangan dipandang…kalau salah pilih…sapa yang susah…sape nak menanggung…sebab sekarang ni ramai spesis2 macam nih kat tepi jalan…(mat rempit jangan ko igt yang kat tepi jalan tu chia eyh)

– “Cinta xkenal sapa…Lahir Tanpa dipaksa” – alamak lagu aris ariwatan la…tapi betul…kadang apa yang kte tengok cun or cantik xsemestinya cantik jugak kat mata orang lain…So jgn kutuk awek orang lain eyh…masing2 ada taste tersendiri…sape kutuk tunang saya saya sumpah jadi kete caldina eyh…sapa puji TQ…

– Sape2 yang JK tolong jangan jadi PONDAN tau…Dosa besar xmasuk Syurga…Kan dah ada getah paip pegi tuko burger buat apa!!!

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Blogging, Cartoon, Motivation, Video. Bookmark the permalink.

4 Responses to >KaRtUn LaGey…hahaha…

  1. >bean, getah paip dier plastik, tu yg kne tukar tu.. wahahaha.. ish dosa besar tu

  2. >hhahha..nasib baikkartun kan..lau betul2 cm ner yer?

  3. BeaN MorENo says:

    >yang betul2 pun dah jadi apa…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s