>IkLaN YaNg Besh!!!

>Ni lagey satu bende yang besh bagi saya sebab iklan ni mempengaruhi hati saya untuk melihat sampai abish..memang kreftif tapi kadang2 bengang gak sebab kene tipu la labu…Tapi pujian harus diberikan kepada pereke iklan nih sebab walaupun menyakitkan ati…Ia memberikan kesan kepada kehidupan kite sampai kite nak tgk habiskan…

Nah amikla tgk puas2 eyh :

Macam biasa tolong komen eyh kawan2…

p/s :

– Yang besh amik yang xbesh lantak korang la…
– Cite bende yang berfaedah boleh tapi jangan la mengenceng je…

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Blogging, comercial, Motivation, Video. Bookmark the permalink.

4 Responses to >IkLaN YaNg Besh!!!

  1. Afiq says:

    >la iklan astro rupanya….layannn

  2. >emm cm nie pun ade yer iklan ..emm..hemtam aje labu…arr layan kan..

  3. >mcm ni baru la creative..iklan kena menarik dan bagi kita berfikir..baru mencabar..huhuada satu iklan kat indon ni, tak paham sikit..

  4. BeaN MorENo says:

    >kasi link sket..nak tengok…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s