>PrOSa KatA UtK oRg J.K ( JiwA KaCaU)

>Korang mesti pelik kenapa post kali ni mcm mereng skit kan…hahaha…Post ni sebenarnya saya tulis bile mengenangkan situasi saya yang tengah kacau dulu(dulupun x dulu jugak la sebenarnya baru jek jadi)hm…

Banyak “Prosa2” yang sayapun xtau logik atau tak…tapi sedap jugakla yang tercipta utk mengubat hati yang lara…ataupun senang cakap ekspressi perasaan…

1) Matahari Tersepit Dicelah Bukit

– Kegembiraan yang xnampak…ataupun mungkin gembira tapi tak gembira sangat (grungra)

2) Hatiku Dirobek Semut Api

– Sakit hati yang pedih…hm…cube korang bayangkan semut api gigit celah peha korang…pergh pedih…

3) Umpama Harimau Tergigit Batu,Batu xpecah Giginya Patah

– Satu perbuatan yang kite(atau lebih senang saya) buat xde untung tapi rugi gegile…

4) Main Sorok2 Di tepi Tiang Lampu TNB

– Buat jahat belakang-belakang tapi kantoi…ataupun lebih senang menipu tapi xpandai…

5) Umpama Rumah Tanpa Elektrik

– Sedih yang teramat sangat…sebab kalau gelapkan kite merungut…so kite xhepi…

6) Umpama Rumah Xde Streamyx

– Kebosanan Tahap Dewa…(Biasa la…bile gaduh ngan tunang dah tentula xkuar) so xde la aktiviti yang best(ehem2..)

7) Anda Umpama Ultramen…Lampu Merah Baru Nak “Fire”

– Lambat buat tindakan…Dahla buat silap tapi lambat pickup (LAMPI)

Macam yang saya katakan tadi…Ayat ni untuk hiburkan ati je…jangan la pulak letak dalam karangan bahasa melayu…muntah kuning cikgu…kahkahkah…

p/s : boleh jugak nak buat status kat YM. Tu yang jadi JKYMJM ( Jiwa Kacau Yahoo Messenger Jadi Mangsa)

About suterablogger

Blogger biasa yang menulis ikut suka hati
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to >PrOSa KatA UtK oRg J.K ( JiwA KaCaU)

  1. xpeed says:

    >gud gud…JKYMJM<—ini xleh blah ni..hahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s